Zoeken

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat kost een abonnement?
Onze standaardtarieven zijn:

Een Basis-abonnement (14 nummers) op Wild van Freek kost € 59,-
Een Plus-abonnement (14 nummers + zomer- en winterboek) Wild van Freek kost € 69,-

Alle bovengenoemde prijzen zijn gebaseerd op automatische incasso.

Kan ik een abonnement cadeau geven?
U kunt via onze klantenservice een abonnement bestellen dat automatisch stopt. U kunt bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41.

Welk tijdschrift is geschikt voor mijn (klein)kind?
Wild van Freek is geschikt voor kinderen vanaf 7 jaar.
Afhankelijk van de individuele ontwikkeling van het kind kunt u afwijken van bovenstaand advies. Zo wordt Wild van Freek soms ook al door kinderen gelezen die jonger zijn.

Wat leert mijn kind van Wild van Freek?
Wild van Freek sluit aan bij het ontwikkelings- en interesseniveau van kinderen. Het stimuleert het kind om zichzelf te ontwikkelen en de wereld te ontdekken. 

Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, u kunt telefonisch bestellen door te bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41.

Online bestellen lukt niet. Wat nu?
Wellicht is er een internetstoring. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41. Zij kunnen ook controleren of de bestelling juist is ontvangen.

Hoe bestel ik een abonnement?
U kunt bestellen via onze webshop of contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41.

Kan ik een abonnement bestellen voor in het buitenland?
Ja, u kunt de tijdschriften ook in het buitenland laten bezorgen. Zo kunt u, ondanks dat u in het buitenland woont, toch uw tijdschrift uit Nederland blijven ontvangen. Bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41 of stuur een e-mail naar service@wildvanfreek.nl. Voor verzending naar het buitenland worden verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik het tijdschrift ook in de winkel kopen?
Wild van Freek is verkrijgbaar in de supermarkt of boekhandel.

Kan ik het tijdschrift inkijken?
Op de website vind u een overzicht van het huidige nummer. Wilt u meer weten over het blad? Bel dan met onze klantenservice via +31(0)73 85 000 41 of stuur een e-mail naar service@wildvanfreek.nl.

Opzeggen en omzetten

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Opzeggen kan tot zes weken voor het einde van uw lopende abonnementsperiode. Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar.

Wilt u het abonnement beëindigen?
Schrijf naar Wild van Freek, t.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 380, 5201 AJ ‘s-Hertogenbosch
Stuur een e-mail naar service@wildvanfreek.nl
Bel naar onze Klantenservice via +31 (0)73 85 000 41, maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur
Vermeld in uw brief of e-mail graag de naam van de abonnee, de volledige adresgegevens en bij voorkeur ook uw relatienummer.

Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?
Wanneer u een abonnement bestelt, ontvangt u een welkomst-e-mail. Hierin staat of uw abonnement automatisch stopt of doorlopend is.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om in een ander abonnement?
U kunt het abonnement snel en kosteloos omzetten naar een National Geographic Junior abonnement (of een andere Blink titel). Klik hier om naar jouw eigen omgeving te gaan en kies je nieuwe tijdschrift via ‘overstappen naar een andere titel’. Of neem contact op met onze klantenservice per telefoon: +31 (0)73 85 000 41 of per e-mail: service@wildvanfreek.nl.

Adreswijziging

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Stuur een e-mail met uw oude en nieuwe adresgegevens naar service@wildvanfreek.nl of bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 41.

Levering en verzendkosten

Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?
Dat is afhankelijk van de datum waarop u het abonnement heeft afgesloten. De levertijd vanaf het moment van bestellen is maximaal zes weken. De exacte datum staat ook in de bevestiging die u van ons ontvangt. Wild van Freek wordt elke vier weken thuisbezorgd.

Wanneer ontvang ik het Winter- en Zomerboek van mijn Plus- of Superplus-abonnement?
Het Winterboek wordt eind november verzonden en het Zomerboek half juni.

Wanneer ontvang ik het extra product van mijn Superplus-abonnement?
Het product van Wild van Freek wordt dit schooljaar vanaf half oktober verzonden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?
U betaalt geen verzendkosten voor abonnementen binnen Nederland. Voor verzending buiten Nederland worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Betalen

Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?
Als u een abonnement bestelt, wordt het bedrag enkele weken nadat het abonnement is ingegaan afgeschreven.

Hoe betaal ik in de webshop?
U kunt kiezen uit drie betaalmethoden:
1) iDeal: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen Nederlandse bank door middel van internetbankieren.
2) Automatische incasso: met deze betaalmethode machtigt u Wild van Freek om het abonnementsgeld van uw rekening af te schrijven. Blink Media is de partij die de incasso voor Wild van Freek verzorgt en deze naam zult u terugvinden op uw afschrift.
3) Mister Cash: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen Belgische bank door middel van internetbankieren.

Let op: het vervolgtermijn van uw abonnement betaalt u altijd via automatische incasso.

Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?
Indien u een Nederlandse bankrekening heeft, dan kunt u betalen met iDeal of automatische incasso. Wanneer u een Belgische rekening heeft kunt u gebruikmaken van Mister Cash.

Website

Hoe zorgt Wild van Freek ervoor dat de website veilig is voor mijn kind(eren)?
Wild van Freek stemt de opzet en de beveiliging van haar websites steeds precies af op de leeftijdsgroep waarvoor de deze is bedoeld. Ook ergonomisch gezien zijn de websites zo opgezet dat kinderen niet vaak hoeven te klikken.

Andere vragen?

Staat uw vraag er niet bij? Stuur een e-mail naar: service@wildvanfreek.nl of bel: +31 (0)73 85 000 41. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur.

Wild van Freek maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om je buiten onze website relevante aanbiedingen te tonen. En worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Door op 'Ok' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op 'Cookie instellingen aanpassen'. Meer informatie over cookies.

Wij gebruiken de volgende cookies:

We slaan je instellingen op in een cookie. Wil je later je instellingen wijzigen? Verwijder dan de cookies via je browser.

Cookie instellingen aanpassen